MakeUp

Make Up stores nya look, Pixel där ska enbart starka färger lysa.
I tisdags var Emma&Jag på Make up Store kväll, vilket innebar att vi fick 'välkomst drink' (då min råkade vara blå och hade någon mosterdricka-effekt så jag gick omkring halva kvällen med blåa tänder och halvblåa läppar.. jag körde en egen style där.. våga vara egen ;)). Men kan ju säga att både Emma och Jag fick ett gott skatt åt det...

Är väldigt tacksam över att jag fick följa med Emmastumpan eftersom jag behövde lite nytt make up! :)
Det vart Eyedust-Morning Breeze, Microshadow-Brown sugar, Eyedust- Nightmare (som jag fick köpa biilligt av Emma), Gloss lips- posh & Eyeshadow brush- Medium #106.

Måste dock investera lite till så att jag får mixing liquid så att eyedusten håller sig kvar bättre. :L


Produkten har en genomskinlig, vattenlik formula och tillåter dig att fritt experimentera med din vattenfasta makeup. Blanda Mixing Liquid med torra pigment för att öka dess intensitet. Du kan även blanda Mixing Liquid med Eyedust för at skapa vattenfasta eyeliners eller blanda ut det med glitter för en torr och hållbar effekt. Doppa en ren mascaraborset och lägg på fransen för vattenfast resultat!


Ne nu måste jag tvinga i huvudet i böckerna igen... see ya!
Peace out!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0