Beautiful day

Hellu där!
En ny dag och ett nytt ansvar!
Kan rakt av säga att jag faktiskt har mått bättre och att känna av att jag börjar må illa igen och att halsen börjar kännas som rakblad inte är speciellt underhållande eller kul.
Idag fyller min papput år så det blir att fira honom :L
Vi skulle ha gjort det igår eftersom alla inte kan idag men det vart som det vart eftersom pappa fick för sig att åka och kolla på hockey!


Vilken skön morgon dagen började med, SOLEN ÄR FRAMME, men tydligen ska det bli mer snö.. HOW?? Ne nu ska jag försöka få något gjort ska plugga lite innan alla kommer hem. :L Hoppas ni har det bra i de dominikanska Emma, Anton, Danne, Martin, Dan och Lovi vi saknar er redan. =)
Peace out!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0