The mup or The Queen

Har inte så mycket att skriva idag, har varit riktigt hurtig den här veckan har varit på gymmet både måndag och tisdag måste bara säga att FAN VAD DET ÄR SKÖNT MED SVETT ;).
Nevarse men det känns som allt rinnner av en och man mår sådär äckligt bra och är överlycklig att man klarade det!
Idag vaknade jag av att jag mådde illa, vågade först inte röra mig i rädsla för att kräkas i sängen men bestämde mig för att ta mig upp ifall jag bara var hungrig och då kom magkrampen och yrsel. FAN VAD ÄR DET HÄR?
Men när jag efter frukosten plötsligt får ont i bröstet, och ont att andas fattar jag direkt.. panikattack.



Great!


Men ignorerade det, och traskade till skolan och såklart precis utanför ville jag bara hem och krypa ner i sängen med en bra bok och Te, men jag bestämde mig för att ta lektion för lektion för det var idag som Sarah, Alexander och Jag skulle tävla i "Draknästet" för att visa upp oss och vår produkt och de skulle då "ställa oss mot väggen men elaka frågor och analysera ALLT". (Vilket bidrog till att jag inte ville gå upp idag).
Men det gick riktigt bra, nervositeten höll i sig nästan enda till slutet dock :(
Men jag tog lektion för lektion och är riktigt stolt över mig själv!!. :D
Still have 100% närvaro till skillnad från övriga medlemmar i klassen (stolt!!)
Här är ialla fall våran produkt som vi säljer, "dumbbells".
Och eftersom vi trodde stenhårt på den gick det kanon.
Dumbbells används som "stavar" då man är ute och springer eller powerwalkar, längtar till våren då man kan ut och springa på riktigt för vem vågar i den här halkan?



I'M the Queen!


oj nu vart det långt ajja grattis om ni orkade läsa om mina nojor. :L
Dax att lägga på träningkilona med fika ;)


Peace out
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0