Hellraiser and Celon

God eftermiddag, Idag hade jag planerat att va med Josefin men tyvärr vart hon sjuk :(.
Krya på dig gumman. <3
Och själv sitter jag här illamående och magkramp, antagligen väntar jag förväntansfull på min chinchilla som kommer om ungefär två dar! HAPPY!
Eller så är det den jäkla stressen som har kommit tillbaka för ingenbra anledning alls.
Några tips på hur man lär sig hantera/jobba bort stress?? För jag orkar inte med att må fysikt dåligt så fort jag blir det minsta lilla stressad!

Anyway här kommer bebis bilder på min Chinchilla :)




Han är lite vit grå med en liten blåtir på vänster öga. :)
Förslag på bra namn?
PÅ stamtavlan heter han Hellraiser men det känns för långt...


Och bara för att jag inte kan hålla mig så kommer en liten bild på Andreas Chinchilla :)

Celon heter han. :)
Och vi ska hämta de små liven på lördag kan ni förstå hur förväntans fulla vi är?

Peace out!
Johanna

Nu blir det att plugga lite

Kommentarer
Postat av: Emmapemma

HAN KAN HETA PUCKO!!! :D

2011-01-06 @ 14:38:24
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: Linda

Mitt förslag var ju Moxie :)

2011-01-06 @ 19:47:24
URL: http://lindafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0