Dreams, growing up, work

Sitter ensam i längenheten, kommer på mig själv med att tycka att det är skönt att bara koppla av och tänka, snart kommer jag att ta studenten och bli pank? Jobb står egentligen överst på min lista men vad vill jag jobba med??

Ska på en konferans i helgen där ett företag ska diskutera ev. utveckling och där de ska förklara mer om deras produkt och där jag får ställa frågor om hur man blir återförsäljare och vad det innebär...
.....känner mig lite skraj om jag ska vara ärlig för att nu MÅSTE jag bli vuxen
.....kanske även ska börja ta det stora klivet och flyga ur boet? men då måste jag ha ett jobb. :P
I have a dream..... Am I pretty enough?


Peace out!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0