Alla <3´ns dag

Min alla hjärtans dag firade jag med min Pojkvän Andreas, mina bästa vänner Emma, Lovi och Anton!
Kan man ha en bättre kväll än lite osande popcorn, skratt och mycket kärlek? :D
Det var en av mina bästa dagar på länge så jag hoppas att alla tänker på att bara för att det är alla hjärtans dag ska man inte behöva deppa utan samla ihop ett gäng och gör en riktigt myskväll där ni är avslappnade och innehållet av kvällen innehåller skratt!
Så får den dagen ett annat budskap än att man ska slösa så mycket pengar som möjligt för att visa sin så kallade "kärlek".
Jag hoppas att alla tänker på att man ska visa hur mycket man tycker om varandra för det är ingen självklarhet och var glad över de små stunderna i livet för det är oftast de man minns längst och som man relaterar till när man har det trevligt och är lycklig.
Peace out!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0