Veckan, Uf, Katt!

Hejsvejs folket!
Vet att jag inte har lagt in kreta bilder men det blir när jag har tid...
:L

I måndags så vart det att ta reda på vad man har gjort i alla ämnen och försöka plugga lite. :)

Tisdagen vart det att vara i skolan och sedan och åka o hälsa på två sötungar som jag skulle vara barnvakt åt! :)

På onsdagen var det UF- dag så det skjorta o kjol o högklackat! :D

Innan man åker till skolan. :L

The outfit :D

Fick komplimanger för att jag såg ut som en affärskvinna, :) Because that is my goal!

En grym dag var det! :)

på torsdagen följde jag med My som skulle vara barnvakt åt sötungarna och kände att jag lärde känna de mer och det var riktigt kul!

Fredag: Skola o Barnvakt, Underbara ungar säger jag bara! :)
Envisa och väldigt trygga med många personer.. sedan vart planerna ändrade så fick stanna i Åtvid ist för stan, så det var en kväll hos Moa ;).
Och snart (förhoppningsvis ska jag följa med henne och rida.. ska bli riktigt kul.. borde köpa ridbyxor :L)

Lördag: Kom hem och fick veta att vi hade kattungar på altan!! AAWW
Här kommer supersöta bilder :)


Två kattungar + kattmamma.. den ena är mer vit än svart och den andra svart och lite vit.. de låg och sov så det blev halvdana bilder men men :)


Den andra kattungen är bakom den ena kattungen. :)

Love&Peace
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0