PANIK!

Ska jag skratta eller gråta?
Le eller fly?
Sova eller gömma mig?

Jag vågar nog inte flyga iaf, sitter här med panik och magknipa!
Jag brukar inte erkänna när jag är rädd utan jag älskar utmaningar men här går GRÄNSEN!
Jag hoppas hoppas att det går över, vill inte må såhär jäkla dåligt.
Är livrädd och hjärtat är på 1000 varv!
Det hjälper inte att ngn säger något annat, jag har ALDRIG flygit innan och det är spännande men jäkligt läskigt.
Känns som innan man åker fritt fall.. förväntans full och ångest precis när man sätter sig och innan allt drar igång.
Mina känslor är i en jäkla berg och dal bana..
Jag ska till kreta, jag borde vara glad jag har ju varit det hela sommaren.

Även fast jag inte dricker alkohol är det nu det enda jag vill ha, att inte kunna känna ngt.
Ge mig bedövning ngn.
... ska snart till Emma innan vi åker kl. 12 till Stockholm..
KRETA HERE WE COME. *panik*

(Har ingen mobil med mig lr Iphonen men det är only the Telia nr som typ ingen har ;))
men om ni har ngn viktigt att dela med er så finns jag på nr: 0768128600

Love&Peace
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0