Ledig idag!

Nu är man nere hos moster igen :D
Lr kom ju ner på måndag morgon och satte igång att jobba på direkten! :)
Idag är det min lediga dag, men gick ändå upp lite innan halv 8 och sedan vart det att cykla med Anita och Essie bredvid. :)
Sedan vart det att äta frukost och gå ut med Kaxi. :)
Skönt att det var lagom vamt ute, ska lägga in lite bilder från gårdagens kläder och sen blir det ut och sola och kanske gå ut med hundarna igen, det var länge sen jag rörde på mig kände jag (A).
Men ÄLSKAR verkligen att motionera bara segt att komma igång.


Tisdagens Arbetskläder:

En vit klänning med lite spetsar och volanger... VÄLDIGT Johanna stil (a)
... som sagt alla klänningar kostar 199:-
Onsdagens arbetskläder vart inte fotade eftersom jag höll på att dö av värmeslag när jag var inne i affären så försökte undvika det så mkt som möjligt. (a)
och gårdagens sysselsättning var att montera stora fläktar som står på golvet! :)



Kolla vad jag fick på midsommarafton (a)

And Tweety Pie.. någon som kommer ihåg vad fågeln heter på SVENSKA? :L
Underbart söt tröja.. jätteskön ;)


Söt nyckelring. :D
Kallar den woododocka! ;)
So watch out!

& I-or :L
slutar dagens inlägg med:


de här England armbanden som är beslagtagna efter midsommar.. :L

Love&Peace
Johanna

Kommentarer
Postat av: andreas

Tweety heter Pip om jag minns rätt på svenska.



Sylvester och Pip tror jag serien heter på svenska så.

2010-07-01 @ 11:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0