Tassavtryck.. det nya modet

Godmorgon! :)
Åker till jobbet om en timme så tänkte lägga ut gårdagens arbetskläder och sånt :L

Gårdagens arbetskläder:


Ett Ed Hardy linne, lr kopia men I love it anyway! :D
och en urläcker kjol. :)
Kan visa mer av trycker senare.. när det har torkat.
När jag kom hem hoppade Essie och jag hade två stora tass avtryck på ryggen...
.. vad gör man inte för att skapa nytt mode varje dag? :P

Igår vart det att gå ut och gå lite med hundarna.. Essie var så trött efteråt att hon hoppade i vattenhinken med både huvud och frambenen.. hon är för söt! :L
(Sofie kom på knepet att när hon drar så ska jag gå saktare och hon får därmed dra mer och blir tröttare fortare plus att när det är uppförsbacke så börjar jag springa med henne! :) )

Trötta små troll! :)

Älskar vädret, men jag tycker att det kan börja regna lite så vi får in lite bättre luft i affären, det är förfärligt varm, vi sätter ut fläktar hit och dit och försöker med AC men det funkar inte helt då dörren är öppen :/
.. jag borde kanske inte klaga..


Hoppas alla har det bra i Åtvid/Linköping. :L
Saknar ER!<3

Love&Peace
Johanna

Kommentarer
Postat av: Jennie

saknar dig Johanna!

2010-07-04 @ 20:20:38
URL: http://jengucci.blogg.se/
Postat av: ...

Haha, du kommer inte ha några pengar kvar sen =))

Snyggt linne.

2010-07-05 @ 11:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0