School

Andra dagen i skolan.. börjar känna att det här kommer bli ett bra sista år!
Synd att samekonomi och samssamarna inte har lika mycket gemensamma lektioner o ämnen dock, men man får helt enkelt göra det bästa av situationen!
idag hade jag mentorstid och sedan vart det religionslektion lr de berättade vad vi skulle göra i det, ser verkligen ifram emot religionen tycker att det är kul!!

Dock så tog ju spanskan slut men vet inte om jag har ngn lust att böna och be om att få läsa mer (a).. känner att det är rätt mkt ändå men det märks :)
efter religionen skulle vi diskutera nollningen men SMSP som har alla detaljer och har bestämt mest var på studiebesök och ingen lektion hade man tydligen så det vart hem till pappa en sväng och städa rummet där och nu är jag hos mamma och har städat klart rummet där..
Städat två rum på en dag! Vuxenpoäng där :L

Börjar planera vad som ska med till KRETA! 9 dar kvar sen sticker jag och mina bästa vänner till Almirida i grekland :)
Fast som sagt mina nerver sviker mig när jag tänker på vilken transport man åker med dit.. FLYG. *svimmar*.
Jag hoppas innerligen att jag får sitta vid ett fönster med Emma bredvid som kan lugna ner mig?
Har ju aldrig flygit så är rädd.. lr LIVRÄDD!
men vad gör man inte för att bli brun och komma bort på semester?


Love&Peace
Johanna

Kommentarer
Postat av: Emma

haha Johanna sen när blev jag bra på att lugna ner folk? xD hahahahha

2010-08-24 @ 22:35:51
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: Anton Hallberg

Johanna du kommer tycka att det är kul att flyga!:D

Om inte annat kommer jag iaf skratta (A) HAHAH

2010-09-01 @ 19:52:55
URL: http://antonhallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0