Sista dagen innan skolan..

Jag hatar hatar hatar verkligen söndagar!
Eller iaf när det är skola dagen efter, sitter här och är på otroligt dåligt sämst humör och vill bara ligga och sova igenom året. :S
Ush har ångest!
Inte för att börja 3:an utan för att nu måste jag VETA vad jag vill eller ska bli.. vet många vuxna som än inte vet vad de vill bli men så vill jag inte ha det.. vill veta NU NU NU!!
och att mitt busskort ligger på ngt smart ställe som jag inte kommer ihåg vart det ligger gör INTE saken bättre!
FAN!

Ibland vill jag att mina föräldrar ska vara som en del andra föräldrar som bestämmer vad de vill att deras barn ska jobba med, om de hade sagt något jobb så hade jag kämpat och gjort allt för att bli det men att behöva bestämma och fundera ut det själv gör mig livrädd.. tänk om jag aldrig kommer att bestämma mig?
Tänk om jag blir lika olycklig som många vuxna är och klagar på mitt jobb varenda lediga minut.
Vill trivas med mitt jobb. Vill känna att jag gör någon nytta, att genom att göra mitt jobb hjälper jag någon!

Ne nu ska jag göra någon nytta och städa igenom hela mitt rum och leta efter det förbannade busskortet, nu är det undebart att man har två hem..NOT!

Love&Peace
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0