What goes around comes around.

Dagens har gjort:
- Kollar på tv
-Ätit frukost
-Hjälpt Julia att flytta
-Hämtat soptunnan
-Sprungit..
-efter posten
-Blivit förbannad (för att jag trodde kommunjävlarna hade bytt namn på vårt hus)
-Fått tillbaka mina nike mjukis som försvann förra året! Gissa vem som hade de :O
-Gjort rent luddes bur
-Rensat skor, vilka som ska slängas o sparas
-Städat skåp
-Rensat lite kläder
-Lagat en vänska
-Ätit mat

Dagens kommer göra eller borde göra:
-Dansträning
-Plugga
-Städa rummet


Det var nog min dag det :D

Om jag inte syns imorgon beror det på att jag är matförgiftad..
(Julia lagade maten så man vet aldrig om den är klar eller vad den innehåller (A))
hihi..

//Johanna :D



Kommentarer
Postat av: Julia

my bad (a) <3

2009-10-27 @ 16:51:27
URL: http://mysupersweetlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0