Skööön helg

Måste bara säga tack till alla som har bidragit till en toppenhelg!
Patrick<3
Emma<3
Lovi<3
Monica<3

Här är det jag har att säga.

Efter denna helg har ja ääääntligen funnit mig själv igen och fått tillbaka min stryka, det är som en slags återhämtnings helg för ja har bliivit så himla gladare och lyckligare än vad jag har känt på länge.
Jag vet att ja orkar vad som helst och ska inte ta skit!
Jag vet att jag är tillbaka med engergi som jag inte ens visste att ja hade,
kaaan jag ha tagit det från Emma :O? Hon påstod ju att hon var tröttare än hon hade varit på länge.
Oops!
Du får tillbaka den sen, ja lovar <3
Anledningen jag skriver är att ja ville skriva en sak innan dagen är slut.
sooo here it come :)

Now we play with my rules bitch<3

======)

// från en lycklig Johanna som äntligen har fattat sig på världen :)


Kommentarer
Postat av: Emma

I'm so happy, I'm so glad that I've got you! <3

du får låna den ett tag om du vill :) du har förtjänat den!<333

2009-01-26 @ 18:38:46
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: Lovi

Ahh vad roligt att du är glad ! :D

Tack själv johanna till en toppen helg! :D:D:D:D<3

2009-01-26 @ 20:27:01
URL: http://fairytalelife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fint hår du har, Johanna :) <3

2009-01-28 @ 21:09:56
Postat av: Amanda

Vad fint hår du har, Johanna :) <3

2009-01-28 @ 21:10:09
URL: http://mormoreminidol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0