Oduglig..

Jag vet vad ja tog för risker när ja vart förälskad i dig...
Ja vet vilka risker jag tog när ja var med dig ofta..
Ja vet vilka risker jag tog när ja vart tillsammans med dig..

JAG VET!
Kan inte förklara hur rädd jag e för att bli ensam.
Ja vet att ni antagligen säger att ja inte kommer bli det.
Men jag tror inte ni förstår.. ja känner mig ensam ofta.
Även fast ja har människor runt omkring mig som älskar mig o bryr sig känner ja mig fortfarande oälskad, ensam o helt värdelös.
Ni tror ja har självförtroende?!
Well..ja har inte det så , det va allt om det.

___

Jag vet att du känner dig sviken och det var absolut inte meningen.
De va inte meningen att säga allt det där heller...
ja hade säkert haft en jobbig dag.
Förlåt Gumman <3
Ja finns här för dig, ja ska försöka bättra mig!

__


Snälla sluta, sluta klaga på mig jämt o ständigt.
Sluta trycka ner mig igen..
Sluta såra mig, skälla på mig.
Sluta snacka skit om mig till dina vänninor, sluta berätta om vilken värdelös & skrattretande dotter du har.
Fattaru du inte att ja blir sårad?
Sluta ta mig för givet!!
Varje gång ja kommer till dig lr försöker göra ngt till dig så blir det att du skäller ut mig.
tror du att jag har ngn mer lust att göra ngt för dig om ja bara får skit för allt jag gör.
Du säger att du vill prata med i självaverket går det ut på att du ska säga precis vad du tycker o tänker om mig medans jag ska sitta snällt o ta emot alla de hårda orden ! Tacck !
Taack för att du har fått mig vilja sluta existera igen..

Den enda jag vill göra är att gömma mig i en kurva o när en bil kommer hoppa fram..
vill bara försvinna, sluta existera.. 

tack för att du har bekräftat mig.. ja är värdelös, patetisk, ful o självisk. precis vad ja alltid har trott.

 det va du som födde mig, jag har aldrig bett om att finnas.
Ja har aldrig bett om ngt av de här.
JAG BAD INTE OM ATT BLI FÖDD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0