Sleepless in Åtvid

Idag låg jag vaken typ halva natten, känns jättebra då jag har varit sjuk och behöver min sömn. :/
Vet inte varför men av någon anledning känner jag mig alltid fruktansvärt ensam när jag bara ligger i min säng och kollar upp i taket..
försökte mig på att ta djupa andetag, spänna hela kroppen och slappna av om och om igen i 10 min, läste en halvtimme, hörde på ljudböcker..
men nej jag somnade inte. Istället kände jag mig jäkligt ensam och sen började jag bli ledsen av ingen som helst anledning. Tummen upp för att bli av depp för att man försöker sova... ...


funderade även ett tag ut och springa men efter incidenten för några veckor sedan tänkte jag att det inte skulle vara föör smart av mig och ramla och ligga där medvetslös x antal timmar så I didn't. (Inte för att det skulle vara något ovanligt för mig att göra något extremt klantigt!)


Tips på hur man blir kvitt sömnbrist? Tror lite att det handlar om att jag saknar Andreas som håller om mig hela natten, någon man kan pussa på lite då och då när man känner sig så jäkla ensam, så det är ju tur att jag ska sova hos Älsk inatt då för jag klarar inte av mer sömnlöshet. :(

Peace out! Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0