Fear!

Rädslor är något som kontrollerar våra liv så otroligt mycket, jag är inte rädd för så mycket utan gör ibland saker utan att tänka på konsekvenserna för att leva livet.

Jag har tyvärr dragit på mig en rädsla som finns där varje dag påväg till skolan, matsalen och påväg hem. Jag är rädd för att halka, ramla och slå i huvudet än en gång. Som ni kanske vet eller får veta nu så har jag halkat och slagit i huvudet som gör att jag nu går omkring med krafig huvudvärk, illamående och yrsel.

Jag känner att jag lider tillräckligt av stress att jag inte orkar med något mer och nu är jag som bedövad, känner inget direkt förutom att det känns som att jag går i sömnen/ är på auto pilot jag är egentligen inte medveten om allt som händer utan huvudvärken får mig att förstå att jag är vaken.

Har även fått ett erbjudande som jag inte vet hur jag ska göra med. Så det blir att tänka lite till. :L
Peace out!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0