Crash the future

Sitter här är lite arg, jag skulle ju skaffa jobb nu ihelgen och gå på en konferans som de skulle ha! Jag skulle se vad de arbetade med och ställa mina frågor angående att bli återförsäljare men klart som fasiken sprack det. :/
Och sen var det krogen och fest nu ihelgen men jag får sitta hemma och fokusera på att bli frisk!
Jag ÄTER som jag ska JAG motionerar normalt för jag vet att varje gång jag motionerar för mycket blir jag sjuk, varför kan inte jag få vara friskt???


Varför blir jag alltid sjuk?
Hur ska jag få mitt immunförsvar att bli bra igen?? Vill bara vara frisk.
Alla är inte välsignade med ett starkt immunförsvar.
Peace out!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0