Red-Eye-Effect!

Klia, Klia, Klia!

Ringde vårdcentralen iveckan pg.a att mina ögon är röda, kliar och rinner... på toppen av det rinner också näsan. Och fick svaret att det måste ha gått tre dagar innan jag får komma dit. Idag är det lördag och vårdcentralen har stängt! Jag misstänker att det är ögoninflamation men känns inte riktigt som det brukar så ska be och få göra ett allergi test. Om det är en allergiskt reaktion så tycker jag synd om alla som måste handskas med allergi dagligen och jag tycker att det är stark! Ne nu ska jag inte skrämma mig i onödan men har aldrig varit allergisk förut och hoppas på att det bara är ögoniflammation och ev. förkyldning?? (Åt en gång för mycket apelsin och fick en allergisk reaktion med det var för att apelsin är en väldigt stark frukt!) Sänder en tanke på alla som är pollenallergiker för det kan inte vara lätt att må skit i den fina vårvädret. <3

Peace out!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0