Bad Day

Hur kan dagarna se så likadana ut men vara så annorlunda påfrestande?
Ena dagen är jobbig och den andra är jobbig på ett annat stadium?!!

Jag vet, mååånga frågetecken men jag är inte bättre än min skola med ett förvirrande dåligt system: kommunikation!
Jag visste att vi hade ett ansvar när vi går i ett gymnasium men jag trodde inte riktigt att vi var tvugna att jaga information för att få vara med på saker eller fråga efter information som vi inte har fått ta del av.
Man måste dra ut information för att vara säker på att man inte har missat något eller fråga frågor för att ta reda på ifall det finns ett svar!! Sånna saker gör min som redan är panikslagen dödstrött för inte är det vi som ska stressa ihjäl oss för att försöka vara en del av skolan?

Som sagt idag var en jäkligt tuff dag och då hade jag bara en lektion men när någon ger mig order och därmed trampar på mig blir jag så jäkla förbannad över att jag reagerar på samma sätt som vanligt: JAG GÖR DET DU SÄGER!! Men nu är det ändring på det, allvarligt jag kan inte bli arg för att jag gör som du säger men nu är det du som följer mina rules!

Tack Ulrika och Daniel, vad skulle jag göra utan er? :)
Så bli ingen dörrmatta, ingen får trampa på dig! Puss<3


Peace out!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0