IN CRETE

Hello everybody!
Är på kreta nu, lr rättare sagt kom hit i fredags morse men bättre sent än aldrig tycker jag :)
Flygresan gick bara bra :)
Efter att ha kräks innan kontrollen och de ville att jag skulle gå till deras sjuksköterska vilket jag inte ville eftersom jag förstod att det berodde på tidigfrukost (kl 5 på morgonen) pencellin och flygnerver.
Men allt vart bra efter det, lr när vi började lyfta skrek/ropade jag omg omg omg lite.. men Jennie sa de lugnande orden: värme, sol, bad, mat shopping, mat!! :L
Så efter att ha sagt det femtio gånger och flygplanet låg stadigt ovanför målnen kollade jag imponerande ut.. (tur att jag fick jennie och fönsterplatsen bredvid mig :D)

Nu kommer det lite underbara bilder:

MILKSHAKE TUMMEN UPP!

UTE KVÄLL, NICE!

JAG & ANTON :)

UTSIKTEN FRÅN HOTELLRUMMET! UNDERBART!

I VÄNTAN PÅ MAAAT! :L
Var jättegod mat här nere, Jennie fick dock en väldigt mindre aptitlig getost-mojs.. till efterrätt!

Lite av det galna sällskapet ;)

ICE-CREAM IS NOT TO PLAY WITH :O.. gott!

TOO THE DINNER :D

Nu ska jag ut till det fina vädret och göra iordingen till middan.

Saknar mina kompisar och Dig! :)

Love&Peace
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0