STARKARE

JAG HAR SJUNGIT :O!
Jag älskar att sjunga men som sagt är jag en fegis och är livrädd att någon ska höra mig eftersom sången betyder så mycket för mig och har hjälpt mig mycket i livet.
Men idag så sjöng jag hemma i mitt rum för första gången på år.. JAG VÅGAR VISA VEM JAG ÄR!
Det var sjukt jobbigt i början men om jag tränar mer så kommer jag att kunna utvecklas och kanske våga sjunga..
Visst jag sjöng Tiara Golds låt på TDS, men då gick jag ju in i rollen... det var ju inte "jag" och jag har inte direkt mkt minne av det heller (nerverna har antagligt raderat pinsama situationer från hjärnan :L)
Plus att jag hade ju söta Hanna som backade upp och sjöng fint så då vart det att bara lägga in en stämma :P.
FÖRSTA DAGEN i ett nytt starkt liv, Jag är stark!
Jag vägrar bli förd åt sidan!
Nu blir det att dricka te med min söta syster Juliett! ;)
(WHAT...she's.....Nice :O. )
Snart beställs min nya hobbie!!!
Ska bli spännande och se vad jag kommer börja blocka om ev. nästa vecka! :D
Imorgon skulle jag ha ridit med Moa men fick rycka ut och vara barnvakt åt söt&söT, hoppas de vill komma hem från dagis.. (PLZZZ) :L
Peace out!
Johanna

Kommentarer
Postat av: Sandy

Vilket roligt inlägg! :D Vi är många som hejar på dig ska du veta! :D :D <3

2010-10-11 @ 21:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0