18-åringen skriver..

Hello Everybody!
I onsdags fyllde lilla jag 18 :L.
Känns sjukt skönt!
Fick:
-Körlektioner
-Två kristall skålar, en stor och en liten
-PENGAAR!
-En tavla
- Extern hårddisk som som har färgen TURKOST :P
och av Emma och Anton, (Monika ;)) Fick jag blommor och presentkort på make up store :D!
Och så vart det Idolkväll med dom små nissarna väldigt mys :P.


Fredag:
Egentligen skulle vi till krogen men alla var lite slitna så det blir filmkväll här hos mig ist ;)
Imorgon blir det Ledarkurs och sedan på kvällen blir det att gå ut med ngra andra kompisar ist :D.
Och på Söndag blir jag firad av mor och släkten (OCH JAG FÅR ÄÄÄNTLIGEN SPELA PÅ MITT PIANO!!)
Ska bli kul!
Peace out!
Johanna

Kommentarer
Postat av: Emma

presentkortet var faktiskt bara från mig (a) men blommorna var från alla. :D

åh vad kul vi ska ha i morgon!!

2010-10-01 @ 22:10:09
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0