Use ur brain!


Hello Bloggen. :)
I denna stund sitter jag o myser med vääärldens sötaste I-or, lr Izor som lilla Anton säger. xD
I-or är min absoluta favvo från Nalle Puh, visst han är butter,dyster och sarkastisk.. men ett riktigt charmTroll :D
Så han är mitt nya sällskap :D!


"Linköping" har fått tillbaka hjärnan, tummen upp för det.
Gränden som byttes till Leo har nu fått tillbaka sitt NORMALA namn Gränden. :)
Jag som har varit en av de som vägrade säga Leo till Gränden är nöjd över att de har förstått att man kan inte bara gå och ändra namn på vad som helst och hoppas det går in i kundernas hjärta, varför ska ni komplicera allting?
Räcker det inte med att vi ska förstå all den nya teknik som kommer årligen och allt annat som ska in i huvudet?
Så TACK för att vi har fått tillbaka vårat kära köpcenter och namnet Grände. :L
Hoppas ni har lärt er något till framtiden.

Idag har det varit slapp o mys med sötnosen :D, sen har det varit dansträning, och kollat på Ghost Whisper med Emma o Hanna, programmet är så jäkla bra!
Och toppen på moset var chokladasken jag fick av Julia.. xD

Love and Peace
Johanna o I-or

Kommentarer
Postat av: Julia

jag är sååå snäll! :D (a) <3

2010-03-22 @ 19:54:37
URL: http://mysupersweetlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0