Synd om Johanna!

Här sitter jag och kan knappt prata. :(
Började känna av i torsdag att jag hade lite ont i halse, på fredag vaknade jag av att jag var lite hes o virrig.
men tog halstabletter, proppade i mig värktabletter, te och gick till skolan. :L
Sen när jag kom hem runt fyra efter att ha varit i Norrköping (Där jag köpte mig en te-MUGG :D ME LOVE!!) så kunde jag inte prata.
Och alla som vet hur mkt jag tycker om att prata förstår nog hur JOOOBBIIGTT det var. :(
Och även nu är det samma sak. :(, tror jag börjar få ögoninflammation också.. NEEJ!!
Men nu ska jag till dansen.. lr kolla iaf iomed att jag inte kom i onsdag!
Ush, mår inte alls bra o sitter här o tycker synd om mig sj vilket inte gör ngt bättre (A)
O imorgon ska det bli redovisning också.. med min röst HALLELUJA!
Ne nu borde ja klä på mig...

Love and Peace
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0