Storken!

Tjena bloggen!
Jisses vilka otroliga underbara dagar, har jobbat fem dagar i rad nu.
Det är jättekul och i torsdags fick vi underliga djurstatyer till affären som vi har packat upp och nu har vi även packat upp alla 40(!!!!!!!!!!?) kartonger fulla med nya kläder från spanien! Om mer än en vecka kommer det mera nytt! Jisses vad mycket det har varit, är skapligt trött om kvällarna och somnar jätte bra! :)

Men jag har det iaf jättebra! :)
Saknar inte ens Åtvid :D, dock har jag inte haft så mycket tid att hinna sakna heller (a)

Här är min nya underbara jacka, den ser kanske lite stor ut men det gör den bara ännu bättre! :)
All personal har en sådan(Utan Bengt för han är kille :L) så för att passa in fick jag en av Anita (A)
Ujuj, vad bortskämd jag blir!
men jackan kostade endas 399:-
Dagens Arbetskläder:

En tröj/klänning som är blå med lite text :)
JÄTTE SKÖN! =)
Kostar 199:-

Dagens citat:
"Vänta här ett tag, jag ska bara hämta en sak från bilen och jag skulle vilja ha din åsikt om det."
Förklaring:
De här nere försöker skaffa pojkvän åt mig(GIFTA BORT MIG KÄNNS DET MER SOM!!!!!!!!) så att jag stannar och kunden hade tydligen en snygg son och alla trodde hon skulle hämta en bild på  honom för att para ihop mig med honom, men inte!
Hon ville veta min åsikt om en rosa sko ;). Snacka om att alla skrattade. :D
Dock blir jag ju nyfiken på vem snyggingen är! :L

Ne nu ska jag gå och halvsova i tv soffan som har blivit en tradition!
Kommer hem till midsommarafton! :)

Love&Peace<'3
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0