Storken!!

Idag har det varit lugnt, skönt det!
För nu är jag helt slut, visst är det jättejätte roligt men när man kommer "hem" så märker man hur ont i fötterna och hur trött man är!
Det är lite jobbigt när otrevliga kunder kommer, inte för att man inte kan vara elakt tillbaks utan vid sådana här dagar när man är trött så blir man som en svamp och tar åt sig allt.
Inte kul :(
men men, moster Anita muntrade upp mig. Tack<3

Dagens Arbetskläder:

Har väldigt många klänningar från affären och jag ÄLSKAR de alla!
199:- för den här söta klänningen :D!
Ni kanske undrar varför jag har olika kläder varje dag men det är för att visa smala kunder och kunder överhuvudtaget hur kläderna sitter samt visa upp nyheterna i affären! :)
Jag har blivit vääääldigt bortskämd av Anita (a)

och med en liten spetskofta!
129:-
 
En svart jättefin hatt på den första bilden o sedan svart&vit randing

och på den sista helvit! :)
 
Natur Äventyrare/Zoo(?), knutte  (uppmuntring pågår)
        
HipHopare                                   och              sedan GUBBE ;)
Roligt värre att pröva lite hit och dit :P
hihi, imorgon kommer ännu en klänningsfavorit! =)

Love&Peace
Johanna

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hähä, snygg klänning ;) Jag hade en likadan själv på skolavslutningen xD

2010-06-21 @ 23:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0