Hej Åtve!!  Just nu befinner jag mig i min...

img_1073 (MMS)

Hej Åtve!!  Just nu befinner jag mig i min rätta natur I EN HUSVAGN! Har 3 dar ledigt :O så nu är man i Oskarshamn o bättrar på brännan... I'M BROWN NOW BITCH. :L haha idag vaknade jag av att en hund skällde utanför mitt fönster till husvagnen men ngn minut senare somnade jag om, vaknade av ett starkt solljus.. Inte för att det höll för länge men ändå. :) eftersom solen bara kom fram efter eget behag så vart det att åka till centrum o shoppa låsssss! Ne jag vågade faktisk inte röra lönen (A) men en klänning o tränings linne vart det :L kollade på lite skor men bestämde mig för att fundera vidare, för behöver jag egentligen skor?! (JAAAA FAKTISKT!).... Så det blir väl att köpa de nästa gång vi åker in ;) måste tänka ekonomisk måste tänka ekonomisk!! :L Det värsta med att campa är väl att man inte kan välja sina grannar :S vi har en zigenarby bakom oss.. Inte kul alls. O böckerna jag hade med mig är redan slut så jag har börjat läsa lite om kära Åtve, från andra stranden heter den. Ne nu ska jag umgås med familjen o äta pinnar! Love&peace Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0