Sommar och Sol!!!!!

Vem längtar inte till stekande stränder, att få bada i 26-30 grader?!
Att åka på semester, ha klänning, ha bikini(i vissa fall.. jävla ärr :'()
Ååhh, semester.

Har drömt hela veckan om att sola, att få läsa till man storknar, att umgås med kompisar.
Att åka bort och se platser. o spendera tid med familjen då alla är på bra humör och stress inte existerar.
Juni och Juli är nga av mina favvo månader för det är då jag kan ANDAS, TA DET LUGNT o inte stressa. =)
som jag gör på de andra månaderna. :/


Ush, Bikini nojja på Vintern inte bra. xD
o så börjar ja ÄLSKA Lila!! Visst är den snygg :D! Frågan är... passar jag i den färgen? :/
och den svarta, vissa gånger tycker jag den är as snygg o andra gånger ful.. vad tycker ni?

ÅÅÅHHHHH.. förälskad i BIKINIS!! =)
Nu känner jag att jag längtar till varmare dagar utan snö och bara slappa på stranden o läsa. <3

Bikini toppen passar till vilken/vilka underdel/ar? :( vill ha den med som "kroppen" visar upp men den verkar slut så då måste jag ju välja en annan!


Hattar nya Sommarmodet??


Sen Jennie o jag var i rom har jag blivit mer o mer blivit förtjust i stora stråhattar!!
(Vi höll på att fula oss med de, och tyckte stråhattar var as fula.. men som sagt,efter det va jag fast(A))
Är de inte underbara? :D
Gillar mest Paris Hiltons stora stråhatt, eftersom jag lätt blir yr o dålig i solen är stråhatt verkligen den snyggaste o bästa lösningen!
Mode o hälsa! :D



Något att dräggla över innan man ska sova (A)

...Ush har nojjor inför bikini säsongen :/
Inte för att jag tycker det är fult lr att jag oroar mig över min kropp för jag vet att jag är mittimellan och nöjd med det! =) utan när man har opererar sig och man har ett stort lysande ärr mitt på magen mår man ibland psykiskt dåligt över att behöva visa sig i bikini o skämmas över det missbildade ärret..
..förra året hade jag en pojkvän som stöttade mig då jag tyckte det va as jobbigt.
..det här året måste jag tuffa till mig och skita i alla negativa kommentarer om min kropp!

SÅ.. SLUTA NOJJA ÖVER SMÅSAKER.
Du har viktigare saker att lägga din energi och dina tankar på.
Du är vacker. :)

God natt alla.

Love and Peace
Johanna

Någon mer än jag som vill åka utomlands nu och komma närmare solen?

Kommentarer
Postat av: ...

gillar den lila och den blåa =) tror du skulle vara väldigt söt i de :)



hmm, sommar och sol. längtar också!!!



man kanske skulle kidnappa iväg dig någonstans? ;)

går du med på det? haha.

2010-01-28 @ 23:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0