Bilder från Nyår =)

Jag tänkte dela med mig lite av mitt nyår firande :D

FIIIIINA Emelie =).. här har vi precis kommit och tar för oss av välkomstdrinkarna o snacksen :D!

Syskonen Hallberg :D!
Älskar de små gullungarna :P<3

Sööötaste Jennie (älskar glasögonen) o Jag o sis. :)
Jag är besatt av havre pinnar!! det ska bli mitt nya godis.. nyårslöfte? :D
Borde jag säga hur många välkomstdrinkar min kära jennie svepte i sig?
;)

Jennie var såå fiin :') avgudar klänningen glasögonen o håret ååhhh!!
Hon är en av mina GALNASTE o ROLIGASTE vänner. :D

min syster Julia som är as fin i brunt hår :P..

Mamma som öppnar paket :P.. den som säger att vi är lika slår ja! */
OCH JAG MENAR ALLVAR!!!

Här sitter vi o flummar o ingen vill vara med på bild. xD ahha..
Förutom söta Moa<3

Jag pósar till slut.. o har bytt kläder igen... HAHA
Fast jag bytte inte mer sen den kvällen xD

Här tvångshåller jag busk xD eftersom han inte vill vara med på bild :P
Gott folk det kan bli det sista bilden på Busk.. som nykter HAHAHA! :D

Lukas :)

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTASTE Hanna =)<3
Partypínglan ;)

Singstar och sedan vart det även allsång.. haha :D
Det bästa med de här människorna är att man kan va hur galen, hur rolig, hur fånig, hur korkad, hur blyg som helst utan att ngn lägger en större vikt på det. :) Här kan man va sig själv och blir accepterad så.
(JUST NU ÄR JENNIE O BUSK i KÖKET O SHOTAR PÅ ALLT DE SER!!!!) ;)
haha.

Bevis :L





:L<3
Snygga är de allt :D

SIIINGSTAR!! :D Absolut det roligaste som finns ;)<3
Emma och jag rockade!

Hanna och Anton :D

Emma och jag :P

Emelie, Hanna och Emma :)
Underbart folk, och otroligt söööta<3

Nyårs puss*
Lena o Pappi :)

Här ser vi alla fyrverkerier.. och busk i skidglasögon :)

bambi på hal is. :L...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0