Mobil lös..




Helt otroligt egentligen.. har glöm min mobil hemma..
och jag känner mig stressad, halvt panikslagen, och sysslolös.
Kanske för att den här skolan inte har klockor uppspikade på vägen vilken gör att man lätt skulle komma sent om man inte skulle ha haft med sig mobilen.
Men enligt skolan skulle klockor bara "stressa" upp elever och så ville den förra rektorn att all vikt inte skulle sättas på tid och klockor, men det är ju precis tvärtom.
Att inte veta vad klockan är, att inte ha med sig mobilen som visar exakta timmen, exakta minuten, exakta sekunden. Jag undrar hur fasen det går för mig sen när jag ska gå längre än mina klasskamrater och jag inte kommer ha någon att tjata och ställa frågan "vad är klockan?" till.. får helt enkelt gå hem o hämta den sen.
och det var pg.a tiden det tar att gå hem (även om det inte tar så jätte lång tid) som jag tog med mig de viktigaste ämnena till skolan.

Tänk att blinga sin mobil, efter smak, sin egen signatur...
eller helt enkelt köpa ett coolt skal... :L

Vad kan jag säga?
Jag är helt borta på skolmornar. :(
ush.

Ajja,

Love and Peace.
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0