Bubbel i massor!

Idag har man varit en liten aktiv människa. :D
Gick upp tio över 9 då jag trodde klockan var minst 10. xD
Eldade o åt frukost. :)
Efter frukosten vart det att träna pilates. :D.. har lånat nga träningsdvd:er av Christoffer. :)  
(http://christofferjenderborn.blogspot.com/)

Tränade 1½ timme.. det märks att jag är vääldigt otränad!
Bäst jag börjar sätta igång så jag får min efterlängtade rumpa och lår!! =)
(och nej det handlar inte om att "bli" smal utan det handlar om att jag vill ha större rumpa o lår, kanske en mage men nga osyliga rutor (som jag kan ha för mig sj :D) då jag har för "mkt" underhudsfett, men som vi kom på igår "mkt" underhudsfett är bra!! :D)

Sen vart det att ta in ved, hämta posten, skotta 40 min för att komma in i garaget, laga mat, kasta ut mat till de stackars vilda djuren, städat bud, städat, och leta upp en massa matrecept eftersom jag tänkte överraska mamma med ngn när hon kom hem :).
Dock visste jag inte när hon skulle hem och sedan vart jag lat men det är ju tanken som räknas! :(

Ne nu ska jag bubbla :D!
Dock var bubblet till bubbelbadkaret ur funktion... men får leta efter badolja så det blir lite bubbler iaf. :D

Sakna Öland med Emma & Lovi :D!
Sakna SOOOOL!

BUBBEL HÄR KOMMER JAG!

Love and Peace
Johanna!

Kommentarer
Postat av: Emma

åh gud så himla underbart!<3

2010-02-23 @ 23:16:09
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: Lovi

Fy tusan. Skapligt underbart det där<3

2010-02-24 @ 17:41:58
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0