Hejsvejs Åtve!  Nu sitter jag i en solstol...

img_1126 (MMS)

Hejsvejs Åtve!  Nu sitter jag i en solstol =D och läser o hör på #skatorna# här bredvid... Deras shabbel är verkligen som musik i mina öron :S, de skulle egentligen checka ut idag men tror de är kvar för att jävlas ( vilket de lyckas med ) idag har vi varit en stund i Oskarshamns centrum o köpte mina skor (a) jag tänker på det som en ekonomisk investering :L som Jennie säkert skulle sagt. Sen vart det raka vägen till Mönsterås och äta där sedan till timber nabben (tror jag det heter) o lite sånt. Sitter även och funderar på vem man kan försöka övertala att hämta mig på lördag så jag kan komma hem :L hihi.  Ne nu måste jag koncentrera mig på brännan o hitta på hys mot skatorna.. För vi åker ju hem imorgon ;) lr jag ska till mitt jobb!  Love&Peace  Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0