Fredagen!


Efter flera timmars lockande med håret bar det av till kusinen Elli, där även kusinerna Olle o Gustaf var :L

                                                Ser jag ut som en pudel? xD

Här ser man mera av håret, var livrädd att jag skulle se ut som en pudel eftersom mitt hår inte riktigt har växt ut efter alla mina "klipp av mig allt" kommentarer hos frissan...(A)

Mitt ägg som ser ut som ett vulkan utbrottägg   I skålen finns Gustaf, Olle och mina ägg :D:D!
-solnedgång och vatten. xD                             Jag fick måla ägg iår igen ! (A)

Fick dock inget kort på grabbarna bus o Elli. :(
De fastnar helt enkelt inte på kort när de springer omkring. :O

Love and Peace
Johanna
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0