Fräknar på näsan? Nej tack!

Idag vart det att gå upp tidigt och sjunga på torget med några ur tjejensamblen!
VI VA BÄST TJEJER! =D
Sedan vart det att kolla runt lite, hittad inte så mkt (lr jo hundar som jag ville ha men de vart tydligen inte till salu.. JAPANS DVÄRGSPETS!! )

Lr hittade ett par strumpor och ett par snygga glasögon! :D
Emma o jag tyckte att jag passade rätt bra i de. :D
Sen åkte vi hem till Anderstorp igen och så gick mamma och jag ut och gick..

Natur in the Anderstorp :D

Natur in the Anderstorp

VÅRTECKEN in the Anderstorp

PÅSKKÄRRINGAR in the Anderstorp (A)


och fräknarna in the Anderstorp frodas. :(
Syns inget på bilden xD.. men det ÄR fräknar!

Johanna- AAAAAAAAHHHHHHH!! -skrik-
Mamma-( Har hon sett en spindel, har hon tappat något, har det börjat brinna..)
Mamma- VAD ÄR DET?
Johanna- Jag har börjar få fräknar! :(
Mamma- Sluta skämma mig, jag trodde det var ngt allvarligt.
... så blir man tagen här hemma, ingen tar mig o mina problem på allvar! :O

Ne nu ska jag hjälpa mamma,
Emma o Anton med familj o Peter med familj kommer!

Love and Peace
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0