Sång-SKATAN!

Sång-skatan här, och nu har jag nog gjort alla på onsdags-ensemblen döva!
Eller kan jag ens kalla det för sång :S


JAG HATAR HENNE JAG HATAR HENNE JAG HATAR HENNE JAG HATAR HENNE JAG HATAR HENNE!
 Kul att bli tvingad att sjunga när jag HATAR att sjunga för andra speciellt SOLO!!!!!!!!!!!, man känner igen alla dömande blickar, alla som viskar kommentarer bakom ens rygg och alla som skrattar inombords.
Och nu ska jag verkligen ALDRIG mer sjunga för någon!
Aldrig att jag skämmer ut mig själv o alla runt omkring mig med mina ljud som kommer från munnen.. :/
JAG HATAR HENNE JAG HATAR HENNE JAG HATAR HENNE JAG HATAR HENNE JAG HATAR HENNE!
Om du tror att jag kommer våga sjunga mer när du har tvingat mig så har du fel... jag ska stängas som muren och du kan ju försöka få ut mitt ngn endaste ljud hädan efter... Jag hatar dig.

bilder fungerar inte... kan det bli värre :S
GAHHH!

Varför kunde jag inte bara ha fått svimma för... :(
Jag ville ju inte, och se hur det gick.
Skämt ut mig!

Kommentarer
Postat av: Patrick

Du kunde ju skjutit henne o sen sagt att det va nån annan :L



Men du hade värmt upp med att sjunga på morgonen :)

2009-09-02 @ 23:20:23
URL: http://personalize.blogg.se/
Postat av: jennie

asså, du fattar inte hur synd jag tycker om dig och vilken ilska jag kände när du berättade om det här. Det är ju helt fruktansvärt. Men bara så du vet så ljuger jag aldrig och jag tycker du sjunger GRYMT bra för det hörde jag i torsdags :D

ily <3

2009-09-04 @ 23:01:17
URL: http://jengucci.blogg.se/
Postat av: Emma

Johanna du har inte skämt ut dig, alla såg att du tyckte det var jobbigt. Du är bäst gumman, du behöver bara tro på dig själv! <3

2009-09-07 @ 14:57:01
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0