Helt Utan Budskap

Ingen matte idag!!! Jaaa, eller ska man vara ledsen eller glad över att man får över 4 timmar håltimme o man kan inte gå hem för då fryser man häcken av sig!
Då har man inget val än att vara fast i skolan o man börjar inte förens kl. 4.. 1 timme och 18 min kvar!
Och idag är jag inte bättre även fast jag kände så imorse o igår kväll!
Nu har jag nästan problem med att andas, det gör ont o av någon anledning i lugorna det kommer ett svagt pip från magen när jag andas med den. WTF is going on!
Ska kolla upp det imorgon när skolsköterskan är här imorgon för jag orkar inte må såhär!
SVININFLUENSAN??????
OM ni kan gissa var titeln är tagen från så är ni duttiga :D!
(Jennie and I know mohaha!)
Snart är det kör och jag hoppas att jag klarar det, visserligen kommer inte lektionen bli så seriöst med tanke på alla huldabarn o WILLCOCKS... HAHAHA. Jag säger bara såhär Don't ask!
Jennie knows ;)
Auto-piloten kommer o går ena stunden är allt kanon o jag hoppar och skrattar.. nu känner jag bara att någon eller något skriver ner mina tankar antar jag...
Jag hoppas det inte är något långvarigt jag har.
Orkar inte vara borta från skolan för jag vet att jag aldrig kommer lyckas att ta igen det eller orka med att gå till skolan sen om det är ngt med gallstenen igen eller magkatarr eller något skit virus.
Jag orkar inte vara sjuk.. jag klarar inte av det.
1 timme och 10 min kvar..
Vad ska jag skriva nu?

Håll tummarna att jag klarar hela dagen.. jag måste!
Och idag får jag min säng efter att legat X antal veckor på en madrass som man efter ett tag kunde känna golvet genom och sen efter sängen ska jag försöka önska mig nya möbler så det blir ommöblering!

Love And Peace
/Johanna

Kommentarer
Postat av: Jennie

I know a lot! HAHA,

vi hade som vanligt super skoj på kören med alla oseriösa texter och ord..Man kan helt enkelt inte ha annat än roligt i din närvaro. Kramar

2009-10-19 @ 11:51:02
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0