U know..

Så fort ngn symtom försvinner kommer det alltid en annan!
har bara gått 4 dar och jag är helt slut o pallar snart inte det här!
Jag mår illa, jag är yr, jag känner att ja kommer svimma snart..
Jag somnar så fort ja lägger mitt huvud på kudde det vill säga HALV 9!
Vad fan måste det komma symtomer igen??
Hur kul är det att må illa hela tiden o börja tvinga sig själv äta för att inte svimma eller inte orka med dagen?
jag tvingar mig själv att inte skolka.. jag får INTE skolka!
Men ja mår så jävla dåligt.
Sover fler timmar än normalt men är fortfarande inte utvilad..
Har förbannade rester nu som ja inte hinner börja med för ja får nya hela tiden...
JAG ORKAR INTE!

GAH GAH GAH!
Rädda mig jag orkar inte.
Håll om mig, säg att allt kommer bli bra,
(kul att gå till halv 6 när man slutar 4 och är utsvulten och känner "närsomhelst svimmar ja".)
Jag har aldrig riktigt svimmat eller tuppat av förut utan bara blivit trött o nu blir bara allt svart.

börjar om 7 minuter.. have to go!
kommer gå till 5 idag! hoppas ja.. orkar inte med övertid.
Är så trött. är så hungrig, är så illamående :(

LOVE
Johanna

Kommentarer
Postat av: Amanda

vad jobbigt :(

stackare :'( <3

2009-05-14 @ 17:35:18
URL: http://mormoreminidol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0