Tænke for meget

JAG TÄNKER FÖR MYCKET!
Varför kan man inte få välja vad man vill tänka på?
Varför kan jag inte välja att ta bort all depp, all negativt tänkande, allt stress.
Ångrar, ångrar att jag valde Åtvidabergs sam..
jag trivs inte här, min mamma VÄGRADE låta mig att gå i linköping för att hon trodde att jag skulle sluta vara hos henne.. viserligen är man sällan här iaf.
Men jag vet att om jag hade valt Linköping och kommit in där hade jag mått bättre, kommer härifrån någon gång som jag alltid har önskat. Jag klarar inte av att bo i Åtvid.
Vill komma bort från allt folk, skaffa nya kompisar, någon som är som mig och som gillar det jag gillar..
någon som inte trycker ner eller RÅKAR säga nersättande kommentarer som får mitt självförtroende att minska mer och mer..
Jag blir utplånad här!
Jag kvävs!

VAR ÄR ALLA?
Det går inte en sekund, en minut, en timme förens jag börjar tänka på tiden på Allé, en tid då man växte.. då man hade sitt eget lilla gäng och vad ovetande om att snart splittras de, snart skaffar de egna liv.. snart tappar de kontakten!
Vi lovade varandra att aldrig tappa kontakten.. så klart bröts det. Som du trodde.. du har vunnit!
VAR ÄR DE SOM FÖRSTOD MIG?
Som fick mig att bli jag? Som fanns där i vått och tårt och som gjorde att jag vågade saker som jag aldrig skulle vågat annars.. Jag saknar er<3
Kan inte sluta tänka på den tiden.. om ja bara kunde spola tillbaka och få er tillbaka i mitt liv igen.
Den sista veckan i nian var en av de sorgligaste i mitt livet. Då hela klassen slappnade av, då vi ALLA började lära känna varandra..
Jag hatar det här, jag vill ha någon som är som mig..
Jag vill ha Tove, Emelie, Nadja, Fia, Emma i mitt liv igen, jag vill kunna slappna av.
Vilja ha den tryggheten ni gav.. ni fick mig att slappna av. Ibland behöver man olika personer att prata med.
Jag behöver er<3
ALLA mina kompisar gör mig till den jag är <3

Jennie i rom fick du mig må bra, jag saknar dig.. <3
Du är en av de som älskar att shoppa lika mycket som jag.
Du är en av de som förstår mig.
Du är en underbar- crazy-bra klädsmak person :)
Älskar att se dina kläder, som du kombinerar med varandra och hur fin du är i de.
Jag älskar ditt sprall humör och hur du får en att må bra och att man inte kan annat än att le <3
Jag älskar att du lyssnar och bryr dig om dina kompisar lika mycket som vi bryr oss om dig<3
Jag hoppas du blir helt frisk snart!
Saknar diig<3
Krya på dig.. säg en dag(!!!) vi ska va (A)

lämna en kommentar vettja =).

Love
Johanna


Kommentarer
Postat av: Amanda

finns här johanna <3

vi måste ses nån dag :)



svar på din fråga i min blogg: jag ska till en kille (a) :D

2009-05-28 @ 16:15:32
URL: http://mormoreminidol.blogg.se/
Postat av: _1_

Du kan ju fundera på att byta till stan nu till tvåan? :) Går säkert om man är tillräckligt tjatig och hittar på nåt svepskäl :) Du ska nog prata med skolan i lkpg då o inte med puckona på facetten.



Kanske har du vänner som är 1 år yngre som vill börja på samma sak i stan? Kanske bryr du dig inte utan vill starta om helt i stan.



Hoppas det blir bra för dig hur som :)



2009-07-16 @ 22:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0