Vecka 14.

Ussh, jag har varit suupertrött den här veckan.
På fredagen när jag var påväg till Patrick så gick bussen sönder i fick sitta i den 40 minuter extra, sen så pratade vi lite o åt chips o dipp. Kollade också på en film jag somnade till så jag antar att det vart rätt sent.
Sen på lördagen var vi ute och sprang en stund (ååååhh vilken sugig kondis jag har!!) så klart var jag en börda för Patrick :/ ush vad jag skämms över min kondis.
Hade ju inte tränat på över en vecka för att jag hade haft så jäkla ont imagen v.13 och mådde allmänt skit.
Men iaf, vi åkte ner till Åtvid runt 4 för att vi skulle kolla när Emma, Lovi, Jennie, Emelie, Amanda, och Anton ofc dansade. :)
Suuuperduktiga var de, man bara ville hoppa upp på scen och dansa med. Jag vill kunna dansa som ett proffs GAAH!
Det är mkt jag vill här i livet ni.
Efter dansen kom Patrick o skjusade upp mig till pappa, så jag packade och sen åkte vi hem till honom.
Vi kollade på tv med mera :). Sen före 2 skulle vi hämta hans pappa i stan, jag somnade ¨påväg till Grebo sen :L
Så det vart att man hade svårt att sova sen isängen :( men somnade nog runt 3 antar jag, och vi skulle upp vid nio för att vid 10 över 10 skulle Viktor o Sofia komma och hämta oss och sen skulle vi köra lite innebandy :D
Skit skojj! Vi körde nga timmar o efter det var jag klippt slut :S
Men jag somnade aldrig sen när jag kom hem fast jag ville det :(
JA menar en söndag ska vara en vilodag.
Sen skulle pappa o Lena till hennes mamma o äta våfflor och jag har verkligen inte ätit våfflor på eeevigheter så jag följde med o vi var kvar där hur länge som helst o ja bara kände att jag höll på att somna i hennes soffa.
Men sen var vi hemma runt halv 8 och jag gjorde iordning mig o sa att jag skulle sova men såg först på Gosip girls och sen var den i hennes sko. Så klockan hann bli ngt runt 11. Så jag somnade runt där.
Sen mitt inatten vaknar jag av att Julias mobil ringer runt 1!!!!!!!!!!!!!!!! på natten.
Fy fan vad förbannad jag vart, jag hade ju haft så svårt att sova o sen ringer det ngn idiot!
Så jag somnade inte förens run 3, 2 timmar efter :/
o på morgonen var jag illamående o hade huvudvärk men jag gick hela dagen iaf.
På tisdagen var jag sjuk iaf, jag orkade inte gå till skolan, magen värkte, huvudet värkte, illamåendet växte och idioten till grannen började o spela musik runt 6... så jag sov ungeför mycket av dagen.

Sen tjugo över 6 ringer Emelie o frågar om jag behöver skjus till rom-mötet! Jag hade helt glömt bort det och Emelie sa eftersom det är sista mötet så måste alla komma och den som inte kommer får tydligen inte följa med.
Fan var det första jag sa de 10 första minutrarna eftersom jag satt o pyjamas o maten inte riktigt var klar.
Eftersom mötet börjar ju också halv 7. Men jag bad Emelie att säga att jag kom senare så jag åt, klädde på mig kläder på pyjamasen jag inte orkade ta av mig o tvättade håret. Stress halvtimme säger ja bara.

BLÄÄÄH.
Jag är så himla stressad igen :(
men ska äta frukost nu, börjar halv 1!

Peace and Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0