Tomt!

Jag fattar inte hur du bara kan lämna skiten över mig om och om igen.
Jag fattar inte, när jag saknar dig och känner att jag inte klara något mer, allt går under och att jag behöver dig så finns du inte här.
Jag kan inte tänka klart längre, jag orkar inte.
Jag orkar faan inte för ihelvete!
Jag orkar inte.
Jag orkar inte.
Att allt är mitt fel och hur jag än hanterar saker får jag skit, ¨
Allt är jämt och ständigt mitt fel.
Men om du kunde höra av dig någon gång?
Om du kunde berätta,.. att om du nu saknar MIG!
Om du nu skulle viljat va med mig höra av dig när du vet hur jag mår.
FAN.

har lämnat in mobilen o hittar för tillfället inte min gamla.
Fan där också.
Helvete jävla skit liv... går o klinkar lite på gitaren.

Peace and Love<3

Kommentarer
Postat av: Emma

det är inte ditt fel, jag älskar dig<3

2009-03-14 @ 18:39:48
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0