Tisdag!


Låt bilden tala för sig själv :S?
Som sagt i Tisdag skulle jag åka moped hem eftersom jag hade sovmorgon på onsdag tänkte jag ta med mig den till mamma, jag handlade hem lite mat eftersom Patrick ville grilla. :L
Men iaf, allt gick kanoners förutom att bakom en kurva hoppade det upp en HARE (kaninkaninkaninkaninkanin) och ja ville inte köra på den, plus att jag reflektiv vejde till höger där det är dike så ja håller på åka i diket och när jag försöker svänga vänster för att inte åka ner sladdar den till och plötsligt hörs en duns och ja öppnar ögonen.
Jag ligger under mopeden (I EN KURVA) och huvudet bara dunkar och det snurrar. Ville bara ligga kvar men att bli påkörd var inte så frestande..
Sen tillslut försöker jag att få bort mopeden och precis när den är uppe kommer en bil.. och ja starkar den och åker vidare.
Tror även att ja var lite chockad. xD
och mamma som var värsta orolig över ifall det skulle komma djur o shit... dock har ja inte sagt något till henne eftersom ja inte ville oroa henne.
Fast jag har skit ont i nacken och runtomkring.. tror jag har sträckt en muskel och nu några dagar efter så kunde ja inte lyfta upp ett mjölkpaket :S
Ush, jag hoppas att det går över..
men iaf när ja kom hem så ställde sig Patrick o jag oss iaf och grillade. eller ja kollade på (A)


Här kollar en nisse om hans fisar (ushis) är lättantändliga.. ja ja.. vi nämner inga namn xD


BUSTED! Julia o Patrick :)<3

MATEN :D

Love
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0