CABARÉT & TROLLFLÖJTEN

Tjao, har inte skrivit på ett tag men i söndags var det iaf Cabaré och trollflöjten. :)

Lördag!
Började dagen med att gå upp kl. 8, gjorde iordning mig o åt frukost sen bar det av till kulturhuset där det skulle vara träning från halv 10 till 5!!

Emma & Jag :L

Mycket träning och lite rast vart det, allt kändes bara KAOS. Ena stunden skulle man stå på scenen och den andra sekunden skulle man sjunga upp eller öva på låtar!
Jag kände iaf ofta att ja skulle ramla ihop. :/ Kan inte göra för mkt aktiviteter utan mat!! :S

Söndag!
Uppvisningsdag, denna dag var det någonlunda ordning och reda o man hade tid och många raster :)

Emma i sin supersöta mössa :')<3
"Om jag ändå ska skämma ut mig kan jag lika gärna göra det rejällt"

Omklädnings rummet!

TANTERNA :D
über söta :)

HORERNA :D okej.. "dansarna"

Ägaren av Cabarét xD.

Jag tyckte showen vart en succé :L och man vill nästan göra om den igen. ;)
Efteråt blev det städning och sen bar det ut till mamma :)

Love
Johanna

Kommentarer
Postat av: Emma

lätt att vi var bäst :) <3

2009-06-17 @ 23:08:43
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0