Thursday

Wednesday.
 
Mamma och jag gick ut och gick på isen. = )
skönt som bara den, sen skulle vi båda plugga men det vart inget av.
Hade träningsmatch på kvällen, som gick sådär :/ men hey! tjejer vi var bäst iaf :)
Sen på kvällen sov jag hos världens BÄSTA EMMA =)!
Jag såg på Wildchild medans Emma halvsov och lyssnade på sin ljudbok. :L


Skit bra film även om ja inte riktigt trodde det först <3

Thursday.

Hämtade Lovi och Åsa mig hos Hallbergs :D
Sen så gick Lovi och jag i lite affärer, lyckligtvis hittade jag en hm tunnika? (A)

Älskar den =)=)!!

THE ONE AND ONLY Lovi på rödamattan (Y) =F




Supersöta Lovi :)
...
Sen mötte Emma och Anton upp oss på kebabbaren (Y)
och så gick vi alla och såg TWILIGHT! Tack Linn för att du skrev på bdb så att vi såg att den började gå igen ;P

Vi kom överens om att filmen är SKUM och UNDERBAR!


ÅÅÅHHHHH!!<3
Lovi och Emma ska ju spela Bella som sagt :D
Superbra idée, och sen ska vi göra om den så att den blir bäääst<3!
Älska böckerna, och filmen ibland!

HAHAHHAHAHAHAHHAHHAHAHAH!

Emma: Vi har bara lite glass
sedan öppnar hon glasspaketet.
Johanna: Hahaha, jag trodde inte du menade bokstavligen...
Fy fan vad vi skrattade ihjäl oss xD
Senare vart det film som jag inte kommer ihåg vad den hette!
Sov över en natt till hos den bästaste Emma!

Love And Peace<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0