The "kramp" is back!

FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN!
Hade kramper imagen innan jag gick o lade mig igår natt! =(
Tog voltaren T och panodil..nästa dag var allt över ==) trodde jag...efter maten bröt det ut igen,
kunde knappt gå, fick ta vilopauser var 5:te sekund när ja skulle till syster... och de va på golven.

Jag tror Ulrika och jag satt i soffan ungefär 30-40 minuter innan syster kom, ja låg med huvudet över benen och försökte bita ihop för att inte börja skrika. (såååå ont gjorde det) Men iaf efter de där långa minuterna så kom hon, ja "klickade på knappen som var till henne och hon sa kommer snart." Jag står (så gott det går) utanför och vänta men hon öppnade inte så ja återvände till min plats bredvid Ulrika, sen när hon väl öppnade dörren ropade hon XXX(namn som ja glömde, o så var den en annan sjuksköterska än den vanliga!)
och killen bredvid mig som hade kommit för 3 min sen svarade. Men Ulrika frågade om hon inte kunde ta mig först för ja kunde knappt gå pg.a kramper och att ja mådde jätte dåligt. Men sjuksköterska fortsatte ropa på det där namnet (killen satt som fastfrusen och visste inte var han skulle ta vägen).

Men hon bara nej ja kan tyvärr inte hjälpa er om ni inte har tid, för idag tar vi inte in personer utan tider plus jag kan inte ge läkemedel till människor som ja inte vet om de verkligen är ibehov av det. och sen slinkade hon in med ordet: Jag har inte ätit ngt idag pga att det kommer så många patienter (stavning?)!  ÄR DET MITT FEL ELLER??
Varför kan man inte ta emot andra ändå, om ja hade brutit benet hade du tagit emot mig då eller skulle du säga otur att det var just idag för ja tar inte emot dig.
(KÄÄÄRING JAG LIGGER NÄSTAN PÅ GOLVET OCH SPYR PÅGRUND AV MIN JÄVLA SMÄRTA DU KAN JU INTE SKYLLA PÅ ATT DET ÄR MITT FEL ATT JAG FICK MINA KRAMPER JUST IDAG JAG KAN INTE PRECIS KONTROLLERA DE!!! (INKOMPETENTA JÄVLA IDIOT) )

Och Ulrika sa:  jamen hon mår verkligen jätte dåligt, vet ni vad den jävla idioten säger då?
(och ja sa att ja hade gallsten men hon sa att man måste vara säker och ha kontrollerat det!! Jag säger väl inte att ja har ngt sånt om ja INTE har kontrollerat det eller????)
Men du kan gå till apoteket och kolla efter XXX för det är bra för gallsten...
fortfarande JA KOM KNAPPT UPP TILL DIG DIN INKOMPETENTA IDIOT HUR FAN SKA JA KUNNA GÅ TILL APOTEKET DÅ? Plus om de var ngt annat så kunde ja ju gå till vårdcentralen sa hon också, och sen sa hon att ja annars kunde gå hem, (kolla översta arga-argummentet med lite ändringar.)
och med det här vill ja bara säga att om man har mottagning och (den riktiga) systern är på kurs och det bara kommer vara bokade mottagningar hela dagen så kan de väl sätta en liten lapp utanför dörren (!!!) är det så mycket begärt (??) så hade ja ju slappt lida mer. men nej ni ska bara få era magonta patienter att börja gråta tack!
Men så gick iaf ja och ulrika och vilade/pluggade och det vart bättre så ja var med på svenskan efter. men det var vid vissa "ställningar" som smärtan var outhärdig =(.
Klickan är nästan halv 10 och jag har fortfarande ont.

JAG GER MIG JAG GER MIG, DU VINNER!
JAG SKA OPERERA MIG FÖR JA ORKAR INTE GRÅTA FÖR ATT JAG HAR ONT, ja orkar inte med blickan som bara tror att ja utnyttjar min mage för att slippa skolan. Visst ja gjorde det då och då i 9:an men det var då jag kommer inte att bli sån igen, det var därför ja ville få ngt av syster så ja orkade med skolan för det gjorde så ont och ja ville inte lämna skolan ja vill inte åka hem ja vill inte få ångest för att ja mår dåligt och inte hinner med skolan.
Jag vill inte att alla ska tro att ja ljuger för ja ljuger inte längre om min mage (eller har inte ljugit om att ja har ont i magen utan har gått hem så fort ja fick lite ont och var överkänslig), den sista månaden har varit för bedrövlig magen bara krampar och gör ont. Tror att det är stress, orohet och chocken. (+ gallsten så klart, kanske dåligt val av mat oxå!)
Men den har iaf släppt antar att jag får säga tack till djävul till systerIDIOT.




Patrick, Jag och Lovi:s Hår & händer? XD<3

// Johannisen with pain in the mage och saknar sin brunhåriga och sömntuta-pojkvän som ska sova över hos henne imorgon (TVINGA) fotmassage önskas också...Patrick?(A)

Kommentarer
Postat av: Lovi

AMEN FY SÅ JÄVLA PANTAD I HUVUDET!! :O



KRYA PÅ DIG BABE!<3

2009-02-04 @ 14:41:37
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0