Patrick Friberg<3!

När man har smått tråkigt kan man ju lära sig mixtra o fixa lite med kort XD
hihi, det va lite kul men har dåligt samvete över att ja aldrig kan sätta igång med naturkunskapen som är BAJS tråkigt :(
Ja fattar ju inte :S:S!
Ska skriva om energi grejer.

Idag är det dagen mellan dagarna :L alltså Patrick o jag började umgås för förstå gången hos honom, ujuj :D
Så man kan säga att det här är dagen mellan dagarna då vi ngn gång vart tillsammans XD
Det var lite svårt att veta vilket datum vi skulle fira eftersom vår första kyss var den 3:dje och vårat första erkännande om hur vi kände för varandra var den 5:te. =) men vi har iaf beslutat oss för att ta den tredje!
Så igår blir det ju nu, har vi varit tillsammans i 9 MÅNADER =). och jag älskar Patrick mega mycket.
GRÖNT LJUS!

Och ännu en gång får ja säga tack till Emma som gjorde att ja fick träffa min älskling, ja undrar om vi hade träffats ngn gång om vi inte hade träffats den där dagen.
Patrick var den första som verkligen frågade hur ja mådde och väntade in svaret, han är anledningen till min existens!
Du gör mig så lycklig Patrick!


Du och Jag<3

Kyssar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0