Fram och tillbaka

Åtvid-> Norrköping->Linköping->Grebo.

ALLVARLIGT!
Det skulle ju bara vara vi tre idag, du kan ju inte skylla på att du aldrig får träffa mig ofta när du i själva verket får Chansen tar du den inte. Det kan inte vara mitt fel att allt blir stressigt för att du har en villa att betala räkningar för.
Du blir stressad av räningar ja fattar, men är det väldigt nödvändigt att ta en FÖRBANNAT DYR DATOR som du inte ens har användning för, varför lyssnar du inte på dig själv? Varför Lyssnar du inte på mig?
Ja ber dig ta en som har ett hyfsat pris som har tillbehören du behöver, Patrick förklarar vad du behövde ha för ngn.
Du behöver inte ha ngn för över 10 000 bara för att ngn säger det och man ska inte alltid fråga de som jobbar på stället för de vill definitivt att du tar en dyr så att de får sin bonus!
Varför låter du honom styra över dig?
Du visste vad du ville förut! Plötsligt är allt upponer och du ser inte oss, du ser inte genom vårat perspektiv. Det är HAN som vill ha de dyra varorna de bästa grejerna INTE du. Du vill bara ha så det räcker till det du behöver. Lyssna på dig själv, vad är det du vill ha? Du får välja själv men om du tar den dyra...skäll inte på mig mer om räkningarna, stressa INTE upp mig om räkningarna. Vi visade dig den datorn du ville ha innan HAN tog över. Du bestämmde själv och hade satt ett pris. OM du väljer det höga priset... kom ALDRIG mer till mig och bråka om dina räkningar. Det var inte jag som köpte en dator för flera tusen fast du blir stressad över alla räkningar.
Jag ger dig bollen...
Du bestämmer hur du ska göra, ,men som sagt våga inte göra det minsta ljud av att du tycker att du har för mkt utgifter eller ngt. Våga inte säga ett ljud om det blir det altenativet där du inte bestämmer!

Jag är som en jävla trasdocka, i släptåg. Varför bad du oss följa med om du ändå inte pratade med mig eller ens frågade efter mig, vår åsikt. Varför förstörde du våran dag som man hade kunnat göra annat på.
Varför?
Visst ja var svartsjuk ibörjan, varför skulle ja inte vara det?
Men det var bara för att du inte längre gav oss uppmärksamheten när vi behövde dig.
Vi visste inte var du fanns.
Men du var inte längre hos oss.
Du sa att du aldrig skulle lämna oss, men det gjorde du.
Du svek vårat förtroende när vi behövde dig.
Du svek!

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Emma

I'm here for you honey!<3

2009-02-08 @ 20:26:38
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0