Today!

Vaknade vid halv 11 av att telefonen ringer.. :(
men nu sov ja inte bort min dag iaf :P (Y)
Dock så vaknade jag vid 7.. och hade jävligt ont i halsen :(, kändes som rakblad grävdes in i halsen och jag kunde inte svälja o knappt prata kan jag heller :S!!!
Men VISSA i min familj tyckte det var skönt att jag var tyst för en gångsskull.. så går det när ens kompis.. säger inga namn... EMMA(!!!!) säger att man är en pratkvarn som inte kan va tyst :O!
*Skylla ifrån sig*

Miin nya pyjamas som jag fick i julklapp gick jag omkring i halva dan idag :D:D.. sköööönt!
Sen bar det av till Falerum efter mycket OM och MEN från pappa som själv föreslog det :O!

Där fick man också syn på KENZAS skor :D:D!!..
jag var bara tvungen att mms:a till Emma o visa att de fanns.. o retas lite (A)
Jag vill ha de högst upp!! o ett par andra som inte finns med på bilden :L..
och..

så fick jag den här jackan :'))
Brun o rosa är den.. shit vad jag har blivit smittad.. ROSA!! :O
Men det är as snygg iaf. :)
Syns inte riktigt på bilden men har ni tur får ni se den live! :P

och nu kollar jag på Victoria's secret! =)

HALSOOONT!

Love and Peace
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0