Gott nytt år..

31 december...

Föddes min mamma :)
Grattis mamma 42 år ;)..
Nu börjar du allt bliii lite gammal (A)..


Idag har man..

slagit in en massa paket o tänkt måla om naglarna..men tiden flög iväg så naglarna är inte målade :((
men har kollar på trolltiden med syrran idag :D.. lr på nga avsnitt iaf :P

"Knåda knåda knåda.."
hihi. =)
Dagen blir att spenderas hos Emma o Anton med familj :)
och Emelie, Jennie, Emma, Hanna, Busk, Julia, Jag, Moa och Lukas. :D
Ska bli riktigt roligt..
frågan är hur sena vi kommer bli idag xD
Jag försöker sminka Julia, mig själv.. o samtidigt bloggar jag..
och blir så sur hela tiden eftersom jag går och byter kläder var tionde minut eftersom jag aldrig blir nöjd */
Vilka problem det finns :P
men ajja nu har jag kanske bestämmt mig för den här..

lr jo det har jag nog....
En sak vet jag iaf.. när jag flyttar hemifrån ska jag skaffa ngn som säger åt mig vilka kläder jag ska ha varje dag...  för det här är frustrerande när man får beslut ångest..
haha..
o nu smäller de smällare utanför fönstret.


Love and Peace
Johanna

Kommentarer
Postat av: Moa

Vi hade kul iallafall! :)

Söt du är! ;) <3

2010-01-02 @ 15:32:37
URL: http://mowah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0