God jul!

God jul!.. i efterskott :)



Hoppas alla har haft en lika bra jul som mig. :)
Visst är det lite jobbigt att åka mellan mamma och pappa men det var det val jag själv gjorde eftersom det är den första julen vi inte skulle fira tillsammans vilket kändes jobbigt.
Och att man inte kan vara på två ställen samtidigt.
Men jag tyckte det blev en lyckad jul iaf :D.. dock vart det en massa julmat och fika på båda ställena så det blir att gå upp en massa i vikt (HOPPAS :D:D).. jag vill väga mer :P

Oh, nu gick jag precis emot den "ungdomliga trenden".. sorry om jag vill ha kurvor som är det snyggaste man kan ha! Vem vill va spinkig? :S.. inte jag iaf, så frånomed nu ska jag gå emot!
Kämpa för att bevisa att jag duger som jag är!
För det vet jag att jag gör, det enda som kan stoppa mig är spärrarna ihuvudet som kan dyka upp.

och en sak, Julen ska handla om gemenskap, kärlek, värme, tid att umgås med de man älskar och visa via ord hur mycket de betyder. Att inte känna sig stressad innan jul är en sak vi måste ta lärdom av, det ska inte handla om hur dyra-och vem som har störst-julklappar utan det handlar om kärleken och omsorgen som ligger bakom och glädjen över att din släkt/familj faktiskt har tagit sig tiden att dyka upp hemma hos er på Julafton för att sprida glädje och ljus (som Lucian gör ;).. och Jennie gör ett as bra jobb som Lucia. Hon är ljuset i våra liv :))
Men iaf, innan jul tänkt såhär:
Don't worry be Happy =)





Julklappar:
I strumpan som är ett måste :P
*En stor chokladtomte (A)
*En bok
*En tidning
Julklappar under granen:
*Natt linne
*Två dvd filmer: 17 again o mysteriet på greveholm :D
*Sport bh
*Leggjeans
*Babyliss icurl (provade på min syster och lockarna vart as bra o fina :D:D)
*Scrapbook papper :D i massa
*och i ett paket var det fullt med godis..xD någon känner mig rätt :D:D
*Pengar =)
Julklappar hos pappa:
*Gina tricot presentkort på 300 kr :D
*Papper fodral
*Pyjamas
*Nagellack
*Innebandy strumpor
*Handukar (flyttahemifrån grejer:D)
*När jag hör din röst= bok :)
*Harry Potter och halvblodsprinsen (dvd)
*Vågtång OBH Nordica 5838 =D
*Dvd spelare :D

Även om man fick mkt Julklappar så är det ju sällskapet som är det bästa med julen och kalle anka (som börjar bli lite uttjatat:() men svensson svensson är ett MÅSTE på julafton :).
Hoppas ni alla har fått en bra jul.

GOD JUL ALLA!

PÅ SÖNDAG BLIR DET SHOPPING I NORRKÖPING :D:D!!?
Hoppas hoppas hoppas :D.
Jag är så pepp!

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, Pappa sa att du gillade godis, som jag alltså xd

Tihih :) <3

2010-01-02 @ 15:35:59
URL: http://mowah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0